FAQ

FAQ - informacje o karnetach

 

Kiedy rozpoczyna się internetowa sprzedaż karnetów?


Sprzedaż karnetów rozpoczyna się 7 sierpnia 2017 roku.


Do kiedy trwa sprzedaż karnetów?

 
Sprzedaż karnetów trwa do 20 września 2010 roku włącznie, bądź do wyczerpania puli.


Od kiedy będzie można kupić karnety w kinie?

 

W dniach 16 – 20 września 2017 roku karnety będą dostępne w sprzedaży w kasach festiwalowych znajdujących się na parterze Centrum Waterfront w Gdyni, ul. Waszyngtona 21 (obiekt, w którym znajduje się Multikino w Gdyni).


Ile kosztuje karnet?

 
Karnet normalny kosztuje: 200 zł.

Karnet ulgowy kosztuje: 150 zł


Do czego uprawnia karnet?


Karnet zaprogramowany jest na 34 punkty (1 punkt równa się 1 pokazowi filmowemu), a więc uprawnia do udziału w 30 seansach (według naszych obliczeń to największa możliwa do obejrzenia ilość filmów: 6 dni festiwalu x 5 pokazów dziennie) pod warunkiem dokonania rezerwacji na konkretny seans. Dodatkowe 4 punkty stanowią dla Państwa rezerwę na wypadek nieprzybycia na seans oraz nieodwołania rezerwacji (za które odliczane są 4 punkty). Proszę mieć na uwadze fakt, że każdorazowo za niewykorzystaną rezerwację odliczane są 4 punkty z Państwa konta. Zatem jeśli taka sytuacja zdarzy się kilkukrotnie, może zabraknąć punktów na zobaczenie wszystkich zaplanowanych seansów. Karnet uprawnia do wstępu na pokazy filmowe odbywające się w Multikinie w Gdyni (ul. Waszyngtona 21), w Gdyńskim Centrum Filmowym oraz na Nowej Scenie w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Karnet nie upoważnia do uczestniczenia w projekcjach odbywających się w Centrum Festiwalowym w Teatrze Muzycznym w Gdyni (Duża Scena).


Od kiedy można zrobić rezerwację?

 
Rezerwację można robić od dnia poprzedzającego projekcję, od godziny 08:30 rano, jednak nie później niż 15 minut przed rozpoczynającym się pokazem. Oto przykład: na seans, który odbywa się 20 września, miejsce będzie można rezerwować już 19 września od godziny 08:30. Wyjątkiem jest pierwszy dzień festiwalu - 18 września. Na ten dzień można rezerwować bilety jedynie tego samego dnia od godziny 08:30. Ma to na celu wyeliminowanie sytuacji, w której już pierwszego dnia wszystkie miejsca będą zarezerwowane. Pozwoli to na spokojne przejrzenie programu festiwalu i podjęcie świadomej decyzji. Należy pamiętać o tym, że posiadając jeden karnet można zrobić maksymalnie jedną rezerwację miejsca na dany pokaz filmowy.

Nie ma również możliwości rezerwacji miejsca na seanse o podobnej godzinie tego samego dnia (np. jeśli 19 września jeden wybrany film rozpoczyna się o godzinie 14:00, a drugi o godzinie 14:15, nie ma możliwości rezerwacji obu seansów).


Co zrobić w przypadku, kiedy chcę pójść na inny film (niż wcześniej zaplanowałem)?

 
W przypadku, kiedy osoba zdecyduje się pójść na inny film, niż wcześniej zaplanowała, należy odwołać dotychczasową rezerwację i zrobić nową. Można to zrobić najpóźniej 15 minut przed seansem. Jeśli rezerwacja nie zostanie odwołana i osoba nie pojawi się na seansie od liczby punktów na jej koncie na karnecie zostaną odliczone 4 punkty. Dlatego tak ważne jest, by niewykorzystane rezerwacje koniecznie odwołać.

 
Gdzie mogę odwołać rezerwację?


Rezerwację będzie można odwołać w każdym obiekcie festiwalowym (Teatr Muzyczny, Multikino, Gdyńskie Centrum Filmowe). Będą tam specjalnie do tego celu przygotowane stanowiska komputerowe z dostępem do Internetu. Dodatkowo aplikacja rezerwacji z opcją anulowania działa z każdego komputera lub innego przenośnego urządzenia, posiadającego dostęp do Internetu.


Czy karnet można odstępować?

 
Karnetu nie można pod żadnym pozorem odstępować. Jest on imienny, przypisany do osoby, która go kupiła. Jest na nim jej imię, nazwisko oraz zdjęcie.


Jak dołączyć zdjęcie do karnetu?

 
Składając zamówienie na karnet (wcześniej należy być zarejestrowanym na naszej stronie www.festiwalgdynia.pl ) po wypełnieniu danych znajdziecie Państwo przycisk "dołącz zdjęcie do karnetu". Zdjęcie dołącza się do karnetu na tej samej zasadzie, jak dołącza się plik (załącznik) do maila. Aby dodać zdjęcie musi być ono zapisane na dysku. Załączy się ono bezpośrednio do panelu.


Jakie są wymagania co do zdjęcia, które dołącza się do zamówienia na karnet?

 
Powinno to być aktualne zdjęcie portretowe w pliku o wielkości nieprzekraczającej 2 Mb o minimalnych wymiarach 400 pikseli x 400 pikseli, w formacie png, gif lub jpg. Zdjęcie posłuży do identyfikacji właściciela karnetu. Brak zdjęcia, bądź też zdjęcie uniemożliwiające identyfikację osoby zamawiającej karnet spowoduje unieważnienie zamówienia.


Gdzie i kiedy można odebrać karnet?

 
Karnet można odbierać od 16 września 2017 roku (od godz. 12.00) w Punkcie Obsługi Uczestnika, znajdującym się na parterze Centrum Waterfront w Gdyni (ul. Waszyngtona 21) - obiekt, w którym znajduje się Multikino w Gdyni; za okazaniem dowodu tożsamości lub innego dokumentu ze zdjęciem.